Tuesday, February 08, 2005

aangekomen

Eindelijk heb ik een computer gevonden en ik heb dus drie kwartier om te vertellen over mijn eerste dagen. (ik vervloek even qwerty-compus) Ik zit dus in Domus Civica (S. Rocco 3082, 30125 Venezia), een soort meisjespeda. Ik zit met nog een meisje op de kamer, maar ze gaat waarschijnlijk binnenkort naar een andere kamer. Echt mooi is het niet en de muren zijn nogal kaal, maar iedereen zegt vriendelijk goeiendag.
Ondertussen ben ik al naar het carnaval geweest, maar voor de rest heb ik nog niet zoveel gezien van Venetie omdat ik nog vanalles moet regelen. Vandaag ben ik bij het departiment van archeologie geweest en ik voelde me al meteen thuis. Er was net een seminarie bezig over keramiek tekenen, net zoals bij ons practicum. De prof die me uitleg gaf was heel vriendelijk. Nu hopen dat ik volgende week weet wanneer en waar ik les heb.
Ik ga eens stoppen want ik mag hier niet lang op en ik moet ook nog naar CLI om te zien of ik italiaanse les kan volgen (volgens de italianen is mijn italiaans heel goed, dus guupje, die lessen daar helpen) Ik hoop dat ik de volgende keer wat fotootjes op de site kan zetten en wat langer kan blijven.
Ciao

0 Comments:

Post a Comment

<< Home