Monday, February 14, 2005

weekend

Aan mijn trip naar de politie heb ik gelukkig ook iets goed overgehouden. Toen ik terugkeerde ben ik namelijk twee franse erasmusmeisjes tegengekomen die ik de maandag al had ontmoet in het bureau van internationale relaties. We zijn beginnen praten en hebben gsm-nummers uitgewisseld. Ik heb dan ook al twee middagen met hen afgesproken. Ik ben echt content dat ik ze heb leren kennen, want anders moet ik zo alles alleen bezoeken.
Zaterdagochtend heb ik enkele kerken bezocht en 's middags ben ik met Claire en Elise naar een tentoonstelling van Carpaccio geweest (die trouwens gratis was voor archeologiestudenten). Toen we naar daar gingen, hebben we de staking gezien van de gondeliers. Dat was echt grappig om te zien, ze blokkeerden gewoon heel het Canal Grande... Zondagochtend ben ik naar de musea op het piazza San Marco geweest (waaronder het archeologisch museum, maar ze hebben bijna alleen maar sculpturen) en 's middags ben ik met de francaises gaan wandelen in Castello. Ik ben ook meegeweest naar hun appartement en als ik dat zie, denk ik dat ik mss toch eens ga kijken voor een andere kamer. Ze zitten echt wel op een groot appartement en ze hebben alles wat ze nodig hebben (wasmachine ed).
Je kan trouwens al enkele foto's zien op http://www.flickr.com/photos/nikaatje/, maar ik moet ze blijkbaar eerst kleiner maken, want de rest kan er niet meer bij.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home