Friday, February 18, 2005

kamer zoeken

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe kamer en ben er gisteren dan ook twee gaan bekijken. De enen was bij een oude man en ik had er een eigen kamer en de rest deelde ik met die man. Hij was heel vriendelijk, zou koffie en eten maken voor mij als ik het nam en de prijs viel ook wel goed mee. Maar ja, dat was nu niet echt iets wat ik zocht, want wil liever ergens zitten tussen studenten. En hele dagen naar zijn verhalen over Venetie luisteren, zag ik ook niet zitten. 's Avonds ging ik naar een andere kamer kijken en daar was er een bed vrij een een doppia (tweepersoonskamer met een studente architect). Het was vrij groot en zag er allemaal wel leuk uit. De jongen die de kamer verhuurt wou nog iets gaan drinken en die viel zo tegen dat ik het niet ga nemen. Dus ja, ik blijf verder zoeken en hoop dat ik iets ga vinden. Blijkbaar vind je hier bijna nooit een enkele kamer, maar ik blijf zoeken.
Ik heb gisteren ook voor de eerste keer de was gedaan. Het is wel hatelijk dat je je naam op een lijst moet zetten en blijkbaar is de tijd die je krijgt juist genoeg om een wasmachine te doen. Dus nu moet ik vanavond nog de rest wassen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home