Tuesday, March 08, 2005

nieuw adres

Op aanvraag van veel mensen is hier mijn nieuw adres: Annika Devroe, presso Nason (dat is de naam van de eigenaar van dat appartement); Sestier San Marco 5358B; 30125 Venezia.
Vorig weekend zijn mijn ouders gekomen en heb ik eindelijk eens de basiliek en het dogenpaleis bezocht. Jammer genoeg hadden ze de eerste dag wel het weer van Belgie meegebracht en heeft het serieus gesneeuwd. Maar de dagen erna was het weer koud maar zonnig.
Ondertussen is het hier warmer aan het worden (vandaag is het toch warm en ik hoop dat het nu zo blijft en morgen plots weer niet sneeuwt).

3 Comments:

At 7:49 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey Annika,

ik had uw sluipreclame gezien in Alfabeltjes dus ben ik eens komen zien eh :)
En valt het ondertussen wat mee met die meiskes? Da zal wel :). Ik ben superjaloers, hihi.
Strakjes Alfafuif in en daarna bekans naar Engeland eh (lekker koud :s).

Amuseer u daar maar goed eh!!
xx Groetjes xx

 
At 1:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Hey Annika,

Ik wil eens testen of jij deze "comments" leest.
Tis ook maar om te zeggen da inge en ik komen hé de vlucht en jeugdherberg zijn geboekt dus op 8april staan we gepakt en gezakt in venetië. We kijken er enorm naar uit.

Tot dan
Groetjes

Jonas

P.S.: we brengen nog een verassing mee... een grote levensechte barbiepop (raad maar wie dat is!)

 
At 4:27 AM, Anonymous Anonymous said...

Piep!

'k Heb van een duister personnage opgevangen dat je vandaag bezoek krijgt! Ik ben blij voor u dat ge het goed stelt en kwens je een leuke tijd met het vriendje en tot binnen twee weken (is het niet?)

Geniet ervan en tot binnenkort!

Marie
xxx

 

Post a Comment

<< Home