Wednesday, March 02, 2005

verhuisd

Gisteren ben ik dus verhuisd en het valt heel goed mee. Twee meisjes (de andere twee waren pas laat terug thuis) zijn heel vriendelijk en staan me echt aan. Het is echt een groot verschil met die peda. Ik denk (hoop) dat mijn Italiaans nu wat gaat verbeteren want ze spreken alleen maar Italiaans en als ik iets niet begrijp kan die ene het nog net in het Engels zeggen. En nu ga ik hopelijk ook wat meer Italiaanse gewoontes leren (waaronder ook bepaalde dingen klaar maken). Het is ook een stuk gezelliger op een appartement. Mijn kamer is misschien niet zo groot en ik moet het delen met een ander meisje, maar het staat me echt aan. Op dit moment ken ik mijn adres nog niet maar als ik het weet, zal ik het hier zeker zetten. (hier gebruiken ze niet gewoon straatnaam en nummer) Maar het ligt net achter de Rialtobrug, dus echt wel goed gelegen.
Maar mijn uur is weeral bijna om, dus ga hier moeten stoppen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home