Monday, March 14, 2005

ijsjes

Dit weekend heb ik bezoek gehad van Tom en het was enorm leuk. Ik heb voor de tweede keer de basiliek gezien en het dogenpaleis en het blijft prachtig. 's Avonds is het San Marco plein trouwens ook heel mooi verlicht. En voor de eerste keer heb ik San Marco onder water gezien (niet volledig maar toch voor een groot deel). Dat is gewoon echt raar om te zien, dat water dat precies uit het niets naar boven komt en heel dat plein onder water zet.
Voor wie het nog niet wist (en dat zijn er waarschijnlijk wel veel) : ik kom volgende week naar Belgie (vanaf dinsdag). En jawel, ik kom eerst naar Leuven. (dus dat wordt zeker een avondje fak en mss een poolavondje)

1 Comments:

At 4:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Leuk, leuk, leuk!

en 't is juist filmweek (beter kun je het niet treffen!)

 

Post a Comment

<< Home