Monday, April 04, 2005

blokken

Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets heb geschreven maar dat heeft natuurlijk zijn redenen. Ik ben een week naar Belgie gegaan en toen ik terugkwam in Venetie moest ik beginnen blokken. Woensdag heb ik schriftelijk examen van Epigrafia, dus duim maar allemaal.
Sinds zaterdagavond zijn Karen, Vincent en Fré hier en gisteren hebben we samen een gondeltochtje gedaan. In die kleine kanaaltjes was het heel rustig en stil en het was echt wel mooi. Jammer dat het zo duur is, anders zou ik dat vaker doen.

1 Comments:

At 4:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Wel heel veel succes dan!

Ik ben ondertussen ook een poging aan het wagen om te leren, maar al halve ziekeling is da nie te simpel, hopelijk ben ik morgen terug in orde, anders kan ik veurne vergeten!

 

Post a Comment

<< Home