Wednesday, April 06, 2005

examen

Deze ochtend heb ik dus mijn eerste examen gehad. We hadden maar 2 uurtjes de tijd voor dat examen, maar ik denk dat het redelijk is gegaan. Soms had ik precies niet veel te schrijven terwijl er juist heel veel plaats stond voor het antwoord, maar soit, 18 april zal ik mijn puntjes weten. De mentaliteit voor een examen is hier precies wel anders dan in Belgie want mijn kamergenote vond dat ik superveel leerde en verklaarde me bijna zot toen ik gisterenavond nog rond 8u zat te leren.
Nu heb ik dus eindelijk weer wat rust want de nieuwe lessen beginnen pas binnen twee weken. Ik kan dus zeker eens op mijn gemak genieten van het zonnetje hier.

1 Comments:

At 5:49 AM, Anonymous Anonymous said...

Hallo nikaatje,
ik riskeer het maar om je eens te mailen.Ik lees dat je het goed maakt en dat je onlangs nog in Knokke bent geweest.Bij ons is het momenteel bitter koud en zeker nog geen lente.Venetiƫ is niet voor niets een eiland want het heengaan van de Pope was daar nog niet doorgedrongen of lees je geen IT kranten???Op 18 april komen de kardinalen voor het eerst samen om en nieuwe paus te kiezen (of is het om je te delibereren van je examen????) Grapje natuurlijk.Allee doe zo voort en nog vele groetjes en een dikke knuffel van je peter en tante.

 

Post a Comment

<< Home