Monday, April 18, 2005

kuismaniakken

Ik moet hier toch wel even kwijt dat die Italianen kuismaniakken zijn. Op ons appartement hebben we een kuislijst en iedere week wordt de badkamer en de keuken dus gekuist. Dit weekend begon Meri haar eigen kamer te kuisen en terwijl ze toch bezig was heeft ze ook nog maar eens de keuken gedaan en de 'living'. Vandaag wou Gabry onze kamer eens kuisen en zij begon plots ook de keuken te kuisen en de badkamer terwijl het ook niet haar beurt was om dat te kuisen en het dus al twee dagen voordien heel goed gedaan was. Ik snap die toch niet goed hoor, want die kuisen precies maar om te kuisen, want het was helemaal nog niet vuil. (en dat kunnen de mensen die al bij mij zijn geweest beamen) Ik denk dat je in Leuven geen enkel kot vindt dat zo proper is.
Voor de rest heb ik niets te vertellen, behalve dat ik straks mijn punten kan gaan bekijken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home